Téma: 

collaguard zastoupení

Collaguard

Collaguard velikost

Collaguard je v České republice dostupný v 7 velikostech:

  • Collaguard 3,6 x 1,8 cm
  • Collaguard 4,5 x 4,5 cm
  • Collaguard 9 x 4,5 cm
  • Collaguard 9 x 9 cm
  • Collaguard 15 x 10 cm
  • Collaguard 20 x 15 cm
  • Collaguard 30 x 20 cm

Collaguard lze skladovat v běžném prostředí při pokojové teplotě. Nevyžaduje žádné speciální skladovací podmínky. Collaguard obdržíte na doporučení vašeho lékaře v lékárně.

Zdroj: Collaguard
Zveřejněno dne: 20.10.2014

Collaguard

Co je Collaguard

Collaguard je sterilní, průhledný, biologicky vstřebatelný film složený ze 100% kolagenu typu I, který se používá pro prevenci pooperačních adhezí. Collaguard je ošetřen proti přítomnosti virů a prionů. Collaguard se používá při operacích trávicího traktu, při gynekologických a urologických operacích. Collaguard je možno použít u pacientů podstupujících klasickou otevřenou operaci nebo laparoskopii. Collaguard je německý zdravotnický prostředek určený k prevenci pooperačních srůstů.

Zdroj: Collaguard
Zveřejněno dne: 20.10.2014

Collaguard

Collaguard k čemu slouží

Cillaguard slouží jako dočasná bariéra oddělující přiléhající povrchy po celou dobu procesu hojení. Collaguard je moderní prostředek určený k zabránění vzniku srůstů.

Zdroj: Collaguard
Zveřejněno dne: 20.10.2014

Collaguard

Collaguard zastoupení

Zástupce pro Českou a Slovenskou republiku je firma Immomedical CZ. Společnost Immomedical CZ s.r.o. působí na trhu zdravotnických prostředků od prosince roku 2008. Společnost se orientuje na specializovaná pracoviště fakultních, krajských a regionálních nemocnic. Odborně vyškolený tým pracovníků poskytuje všem partnerům komplexní servis při používání distribuovaných zdravotnických prostředků a souhrn informací z oblasti aplikace nových technologií a dostupnosti produktů zastupovaných firem.

Zdroj: Collaguard
Zveřejněno dne: 20.10.2014

Collaguard

Collaguard složení

Collaguard je bezpečný prostředek. Skládá se výlučně ze 100 % kolagenu, obsahuje 4 mg kolagenu na 1 cm2. Collaguard se velmi dobře používá díky svým vlastnostem. Nevyžaduje žádné speciální skladovací podmínky, neulpívá, nelepí se, membránu je možné rolovat pro laparoskopické zavedení, umožňuje přesné umístění a dobře přilne ke tkáním. Collaguard má hemostyptický účinek. Zcela se vstřebává během 3–5 týdnů, a proto nemusí být odstraněn při další operaci. Výhodou Collaguardu je minimální riziko reakce organismu na cizí těleso.

Zdroj: Collaguard
Zveřejněno dne: 20.10.2014

Amenorea

Léčba

Důležité je určit a odstranit vyvolávající příčinu a nasadit vhodnou hormonální léčbu. V léčbě má své zastoupení i psychoterapie. Pokud je příčinou amenorey vrozená vývojová vada, lékaři indikují chirurgické odstranění abnormality, v některých případech je nutné provést plastiku. Hormony se podávají v případě, že je amenorea primární, nebo se podávají i jako podpůrná léčba.

Ztráta menstruace je spojena s osteoporózou, u těchto žen se častěji objevují zlomeniny a kosti mají menší hustotu kostní tkáně. Pravidelná menstruace je známkou toho, že vaječníky produkují normální množství estrogenu a progesteronu. Pozdní nástup menstruace je spojen s trojnásobně vyšším rizikem výskytu zlomenin zápěstí v porovnání s dívkami, které neměly s nástupem menstruace problém. Amenorea může způsobit i neplodnost, někdy selže funkce vaječníků již v mladém věku a žena se tak stává neplodnou.

Zdroj: Amenorea
Zveřejněno dne: 6.2.2016

Iifym

Dietní plán

Cílem Iifym je svůj denní příjem napasovat jak do kalorií, tak i do předem nastavených makroživin, tedy určitého množství sacharidů (včetně vlákniny), tuků a bílkovin.

Individualita – neexistuje snad více individuální směr stravování, jako je právě IIFYM. Svůj jídelníček s nikým nesrovnáváte, protože si ho ušijete přesně na tělo.

Flexibilita – není stanovené, jaké potraviny jíst máte a jaké naopak nemáte. Určitě je fajn jíst zdravé a průmyslově nezpracované potraviny, ale i pro sušenku nebo čokoládu se občas prostor najde. Navíc když si nemůžete přesně naplánovat, co budete jíst (na dovolené, na cestách, na návštěvě), poměr a zastoupení živin v jídle odhadnete, zapíšete a zbytek dne tomu přizpůsobíte.

Počítání – Iifym je relativně časově náročná zábava. Pokud chcete hubnout či přibírat svalovou hmotu a poctivě na sobě pracujete, je dobré také poctivě zaznamenávat snědené jídlo do počítače.

Vážení – druhou trošku nepříjemnou věcí na Iifym je to, že byste každé jídlo měli zvážit. Málokdo má tak přesné oko, aby hned věděl, kolik to či ono váží. Bez hmotnosti pokrmu není možné zjistit, kolik živin a kalorií v sobě vlastně skrývá.

Pokrok – spornou položkou u flexibilního stravování jsou také samotné poměry živin. Každý člověk je unikátní a každý má jiné výživové potřeby, takže i když vám počítač optimální zastoupení živin vypočítá, nemáte jistotu, že je to poměr, který právě vaše tělo uvítá.

Kalkulačka.

Zdroj: Iifym
Zveřejněno dne: 24.9.2016

Leukocyty

Leukocyty versus lymfocyty

Leukocyty jsou bílé krvinky. Jsou součástí imunitního systému organismu, bez nich bychom se neubránili ani tomu nejobyčejnějšímu nachlazení. Leukocyty nejsou zastoupeny pouze jedním typem buněk, ale můžeme je rozdělit na několik druhů buněk, které mají každá trošku odlišnou funkci, navzájem se ovlivňují a společně zajišťují obranu organismu. Leukocyty rozdělujeme podle přítomnosti barvitelných zrn uvnitř těchto buněk na granulocyty (které mají granula) a agranulocyty (které je nemají). V krvi lékař stanovuje takzvaný krevní diferenciál neboli procentuální zastoupení jednotlivých typů leukocytů. Skupinu 24–40 % všech leukocytů tvoří základní imunitní buňky – lymfocyty. Lymfocyty patří mezi agranulocyty. Nacházejí se nejen v krvi, ale i v lymfě a imunitních orgánech. Část lymfocytů je uvolněna do krve, ve které kolují. Často se stává, že z krve přestupují do lymfy a naopak, takže stanoviště lymfocytů se často střídají.

Lymfocyty se dělí na dvě rodiny. Jedná se o B-lymfocyty a T-lymfocyty. Obě skupiny mají naprosto odlišnou roli v průběhu imunitní reakce. Zatímco B-lymfocyty se v případě setkání s cizorodou látkou mění v plazmatické buňky produkující protilátky, T-lymfocyty jsou nemilosrdnými zabijáky, kteří přímo likvidují cizí buňky (především skupina takzvaných CD4 T-lymfocytů). B-lymfocyty navíc produkují a do svého okolí uvolňují řadu látek, které působí aktivačně na T-lymfocyty. Dalo by se říct, že tyto látky B-lymfocytů jsou pro T-lymfocyty rozkazem k útoku. T-lymfocyty dále dělíme na několik podskupin, jako jsou H (helper – pomocné), S (supresor – utlumující) nebo M (memory – paměťové) T-lymfocyty. Ve skutečnosti jsou tyto děje mnohem a mnohem složitější a činnost lymfocytů je úzce propojená. Hlavní úlohou lymfocytů je neustálý imunitní dohled. Různé nemoci se tedy logicky odráží v počtu lymfocytů. Zvýšené množství lymfocytů nalezneme u virových infekcí, TBC nebo při leukémiích (kdy je lymfocytů nadbytek, ale jsou nefunkční), nebo při jiných nádorových onemocněních kostní dřeně. Snížený počet leukocytů provází nemoci imunitního systému (lupus erythematodes, pozdní stadia HIV) nebo působení toxických látek. Normální počet lymfocytů je 15–40 % z celkového počtu leukocytů.

Zdroj: Leukocyty
Zveřejněno dne: 16.7.2016

Ředění krve

Kdy je vhodné ředit krev

Během spánku je organismus v utlumeném režimu, snižuje se tělesná teplota a zpomaluje se i dýchání, dochází k poklesu tlaku v krvi a ke zpomalení pulzu. Proto byste měli organismu hned ráno dodat tekutiny, aby se krev rozproudila a naředila.

Potraviny obsahují vodu a právě voda se podílí na trávení. Nachází se téměř v celém trávicím traktu. Voda pomáhá při rozkladu živin, které se mohou vstřebat do krve a dostat se do buněk. Zahuštění krve může být způsobeno nedostatkem tekutin, ale i vysokými dávkami proteinů a kreatinu a podobných dusíkatých látek ve stravě.

Voda tvoří 70–75 % svalové hmoty. Přiměřená fyzická námaha doplněna vhodným pitným režimem krev ředí, přílišná námaha bez dostatku tekutin vede k houstnutí krve a tvorbě krevních sraženin. Příjem tekutin výrazně podporuje regeneraci svalů, zvyšuje objem krve i aktivních otevřených vlásečnic. Tím dochází k odplavování zplodin svalové práce a přísunu nových živin.

Ve stresu se organismus připravuje na „boj“, proto zvyšuje srážlivost krve. To je ten stav „ztuhlé“ krve v žilách. Je třeba ji rozproudit.

Při fyzické námaze dochází ke spotřebě glykogenu a opotřebení tkáňových bílkovin, ze kterých vznikají odpadní látky, které zahušťují krev natolik, že například při kvalitním intenzivním hodinovém cvičení v posilovně je krev tak hustá, jako by z ní ubyl litr čisté vody.

Nadměrné dávky bílkovin z potravy, zvláště pokud nemají vyvážené zastoupení aminokyselin, způsobují v organismu vysoký obsah odpadních látek, proto je nutné pravidelně pít.

Pokud se vážíte před a po tréninku, můžete zjistit úbytek váhy. To jste nezhubli tak rychle, to jste ztratili tolik tekutin. Takže byste měli během tréninku více pít nebo tento deficit dorovnat ihned po něm. Obrovskou chybu dělají zejména sváteční sportovci, kteří si jdou občas zasportovat, někdy v rámci otužování pracovních vztahů, silně se potí a pak pokračují dobrou večeří a alkoholem. Ráno pokračují obvyklým tempem – stres, spěch se, kofein. Díky nedostatečné hydrataci se vytvoří krevní sraženina, která postupně putuje do kritického místa. Pouze pravidelný příjem tekutin před zátěží, během ní a po ní udržuje správný celkový objem krve v organismu.

Ředění krve se samozřejmě provádí u všech ischemických poruch.

Zdroj: Ředění krve
Zveřejněno dne: 1.11.2016

Menopauza

Jídelníček při menopauze

Bílkoviny:

bílkoviny jsou důležité pro zachování svaloviny. Pokud chcete snížit svou hmotnost, je nezbytné, aby denní dávka bílkovin odpovídala 1g/kg tělesné hmotnosti. Bílkoviny jsou obsaženy například v tvrdých sýrech, mase nebo vejcích.

Vícenenasycené mastné kyseliny:

vícenenasycené mastné kyseliny omega 6 a omega 3 pomáhají udržovat srdečně-cévní systém zdravý. Nedostatek některých vícenenasycených mastných kyselin se projevuje suchou kůží, zhoršenou kvalitou vlasů a nehtů, depresemi, pocitem suchých očí nebo bolestmi prsou. Vícenenasycené mastné kyseliny obsahují například kvalitní rostlinné oleje a tuky z nich vyrobené, ryby a semínka.

Rostlinné steroly:

pokud se hladina cholesterolu pohybuje nad 5 mmol/l, v jídelníčku by neměly chybět ve zvýšené míře rostlinné steroly, o kterých bylo klinicky prokázáno, že při pravidelné konzumaci 2–2,5 g denně snižují hladinu takzvaného „zlého“ LDL cholesterolu. Vhodným zdrojem jsou kvalitní rostlinné tuky obohacené o rostlinné steroly. Vhodným zdrojem je rostlinný tuk Flora pro.activ, který je o ně obohacen.

Vláknina:

vláknina pomáhá snižovat hladinu cholesterolu v krvi, podporuje trávení a má příznivý vliv na peristaltiku střev. Zdrojem vlákniny jsou například celozrnné výrobky, ovesné vločky nebo ovoce a zelenina.

Vápník:

vápník působí preventivně proti vzniku osteoporózy, jejíž riziko se výrazně zvyšuje spolu se ztrátou produkce estrogenu. Najdeme ho v mléčných výrobcích.

Fytoestrogeny:

fytoestrogeny jsou přírodní rostlinné hormony, které mají podobné účinky jako lidské hormony. Dokážou částečně kompenzovat pokles hormonální hladiny spojený s menopauzou a nastolují rovnováhu mezi estrogenem a progesteronem.

Zapomínat nesmíme ani na vitamíny, zejména vitamín D, E a vitamíny skupiny B.

Nezbytnou součástí stravovacího režimu je dostatečný příjem tekutin. Doporučený příjem je alespoň 2–3 litry tekutin denně (v závislosti na skladbě stravy), nejlépe neslazených.

V jídelníčku žen v období menopauzy je velmi důležité regulovat příjem cholesterolu ve stravě. Cholesterol je pro organismus nezbytný. Jeho zvýšená hladina (nad 5 mmol/l) je ale významným rizikovým faktorem srdečně-cévních onemocnění, zejména v souvislosti s ukládáním tuku v oblasti pasu se zvyšuje hladina „zlého“ LDL a snižuje hladina „hodného“ HDL cholesterolu. Je proto důležité omezit konzumaci tučných masných a mléčných výrobků. Je nutné zdůraznit, že vliv na hladinu cholesterolu v krvi má hlavně složení přijatých tuků, respektive zastoupení nasycených, nenasycených a transmastných kyselin. Konzumace „dobrých“ tuků, bohatých na vícenenasycené mastné kyseliny a obohacených o aktivní složku rostlinných sterolů, je velmi důležitá.

Zdroj: Menopauza
Zveřejněno dne: 27.9.2013

PŘISPĚJTE NA PROVOZ TOHOTO WEBU


Jakákoliv částka od Vás nám do budoucna pomůže připravit nový a zajímavý obsah.
Uděláte nám velkou radost, když nám pošlete příspěvek na nový obsah.

Číslo účtu je 2901151489/2010

Variabilní symbol: 223311

Za každý příspěvek Vám z celého srdce děkuje tým webu ČeskáOrdinace.cz.


SiteMAP