Téma

NOTINO


NOTINO je téma, které bylo inspirací k napsání tohoto článku. Omrzel vás dosavadní parfém, nebo jste ještě snad neobjevili vůni, která by vám opravdu seděla? Na internetu naleznete dámské, pánské i unisex parfémy. Pokud si nevíte rady, jaký parfém koupit pro přítele nebo tchyni, vsaďte na jistotu. Při výběru vám pomohou recenze a hodnocení parfémů. Vyhledávat parfémy můžete podle druhu vůně nebo obsažené složky, kterou skrývá srdce, základ a hlava parfému. Pokud již máte svou oblíbenou značku, vyhledávejte parfémy dle výrobce.


Notino

Notino, dříve Parfums.cz, je internetový obchod, který má od roku 2004 v nabídce prodej parfémů. Společnost Notino, s.r.o., patří k významným online prodejcům parfémů v Evropě. Roku 2016 se Parfums.cz přejmenovalo na Notino. Primárním důvodem bylo sjednocení značky ve všech zemích, kde firma působí pod různými obchodními názvy. V průběhu let 2016-2017 měly postupně všechny zahraniční pobočky přejít pod jednotnou značku. Od dubna 2017 mateřská společnost Internet Shop, s.r.o., změnila název na Notino, s.r.o., čímž sjednotila svůj název se svou novou obchodní značkou.

Notino se specializuje na prodej parfémů a nověji také kosmetiky. Firma není výrobcem prodávaného zboží. Společnost si vybudovala postavení na trhu svou cenovou politikou a také orientací na zákazníka(sleva, parfémy levně). Firma původně fungovala pouze jako e-shop, později však zprovoznila i výdejny zboží a akvizicemi získala také kamenné prodejny.

Společnost Notino aktuálně působí ve 22 evropských zemích a v USA. Po prvním e-shopu v Česku postupně expandovala na Slovensko (2005), do Polska (2006), Německa (2007), Rakouska (2007), Maďarska (2008), Rumunska (2009), na Ukrajinu (2010), do Bulharska (2012), Slovinska (2013), Španělska (2013), Portugalska (2014), USA (2014) a Velké Británie (2015). Rekordního počet nových zemí společnost zaznamenala v roce 2017, kdy spustila nové e-shopy ve Francii, Itálii, Belgii, Nizozemsku, Chorvatsku, Řecku a ve skandinávských zemích Švédsku, Finsku a Dánsku. V témže roce koupilo Notino i německého prodejce parfémů Mussler Beauty, zázemí této firmy se pak stalo po Brně druhou největší pobočkou Notina.

Recenze

Společnost Deloitte Česká republika prohlásila Internet shop, s.r.o., druhou nejrychleji rostoucí společností ve střední a východní Evropě. Ve věku do pěti let se tak stala parfumerie Parfums.cz nejúspěšnější českou firmou v této soutěži. V roce 2015 dosáhla firma obratu 4,5 miliardy Kč a v roce 2016 vyrostl obrat až na 5,9 miliardy Kč. V roce 2010, 2011 a 2012 získal český e-shop rovněž Cenu popularity v soutěži ShopRoku. V roce 2015 se v této soutěži umístil na prvním místě Ceny kvality v kategorii Krása a zdraví, tuto cenu obhájil i v roce 2016, kdy se stal i absolutním vítězem Ceny kvality napříč všemi e-shopy. Notino v soutěži ShopRoku boduje také na Slovensku. V letech 2009 až 2013 se umístilo na první příčce Ceny popularity. A v letech 2015 a 2016 se stalo absolutním vítězem Ceny kvality.

Notino Brno

V obchodním centru Letmo (OC Letmo) na Nádražní 2a v Brně naleznete v 1. patře přes 500 nejprodávanějších produktový

(...více se dočtete ve zdroji)

Zdroj: článek Oblíbené parfémy

Nejlepší e-shop na kosmetiku

Česká internetová jednička parfums.cz mění svůj název na notino.cz. Hlavními důvody změny jsou sjednocení názvu na všech čtrnácti trzích, kde firma působí, a šířka sortimentu. Jedná se o zjednodušení pro zákazníky, v dnešní době lidé hodně cestují a budou tak vidět svou oblíbenou značku po celém světě. Tento oblíbený internetový obchod není jen parfumérie, kterou původní název evokoval. Nabídka je rozšířena na všechny výrobky, které nějak souvisí s péčí o tělo. Dohromady už portfolio Notino čítá 45 000 druhů produktů. Název Notino nemá žádný skrytý význam. Je to slovo, které nic neznamená. Příběh tohoto názvu se teprve začíná vytvářet. Loni e-shop dosáhl tržeb 4‚5 miliardy korun, letos počítá zhruba se šesti miliardami. V příštím roce plánuje notino.cz expandovat na dalších pět evropských trhů.

Zdroj: článek Nejoblíbenější kosmetika

Kosmetika MAC

Kosmetika MAC je Kanadská značka. V anglickém jazyce jde o zkratku slov make-up art cosmetics. Firma vznikla v roce 1984 jako výsledek nedostatku kvalitní dekorativní kosmetiky na tamním trhu. Vizážista Frank Toscany společně s kadeřníkem Frankem Angelem vytvořili kolekci podkladových krémů a líčení, která by splňovala ty nejnáročnější požadavky na poli módní fotografie. Díky své kvalitě se dekorativní kosmetika MAC brzy rozšířila z módních přehlídek mezi denní líčení celebrit. Tuto špičkovou kosmetiku si můžete zakoupit jen ve vybraných parfumeriích a nyní také na notino.cz. Kosmetika MAC není testovaná na zvířatech.

Zdroj: článek Nejoblíbenější kosmetika

Autor obsahu

 Mgr. Světluše Vinšová


nospa učinky
<< PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK
nova antidepresiva
NÁSLEDUJÍCÍ PŘÍSPĚVEK >>