Facebook Síť X Pinterest email tisk

Téma

LABELLO


Labello hydro care

Labello hydro care dodá maximum hydratace pro rty každý den. Rty jsou velmi důmyslnou částí lidského těla a díky své tenoučké pokožce jsou obzvláště choulostivé. Obsahují 50 % vody, neobsahují žádné tukové žlázy, a proto nemají ochranný hydrolipidový film. Jediné procento ztracené vlhkosti způsobené například příliš suchým vzduchem, chladem nebo nedostatečným přísunem živin s velkou pravděpodobností okamžitě vyvolá nepříjemné a často i viditelné následky. Rty jsou napjaté, zarudlé, popraskají a rychle ztrácejí svou přirozenou vláčnost. Značka Labello proto obohatila svou řadu výrobků o zvláště intenzivní péči v podobě nového produktu „Tyčinka na rty hydratační Labello“, která nabízí maximum hydratace a péče pro svěží a vláčné rty každý den. Příjemně lehké složení s unikátními hydratačními aquasférami, pečujícím jojobovým olejem, ochranným vitamínem E a UV filtry je ideálně přizpůsobena každodenním potřebám našich rtů. Rychle se vstřebává, nezanechává žádný viditelný film a poskytuje dostatek hydratace a výživy po dlouhé hodiny. Tyčinka na rty hydratační Labello navrací rtům vláčnost, výjimečnou jemnost a dodává jim pěstěný vzhled. Výrobek je dermatologicky testován a schválen. Neobsahuje konzervační látky.

Zde můžete vidět cenu Labella hydro care.

Zdroj: článek Labello

Labello classic

Labello classic dodává rtům hebkost a přirozenou jemnost. Tato tyčinka představuje základní péči o rty v celém programu Labello. Dodává rtům hebkost a přirozenou jemnost. Svým výjimečným složením s vitamínem E jim poskytuje každodenní intenzivní péči, spolehlivou ochranu před nepříznivými vlivy počasí a zabraňuje jejich vysoušení. Díky obsahu panthenolu rty účinně ošetřuje a pomocí nového účinného komplexu ochranných olejů obnovuje a udržuje jejich pružnost a vláčnost.

Zde můžete vidět cenu Labella classic.

Zdroj: článek Labello

Labello uv alpin

Labello uv alpin má nové unikátní složení s obsahem vitamínu E a OF 30 efektivně chrání rty před škodlivými vnějšími vlivy a ztrátou vlhkosti. Poskytuje rtům dlouhodobou UV ochranu i před intenzivním sluncem a viditelný ochranný film. Chrání rty před spálením a extrémním mrazem. Účinný antioxidant vitamín E stimuluje ochranný systém pleti a zabraňuje tak poškození a předčasnému stárnutí rtů. Obsahuje přírodní ingredience, a to bambucké máslo a jojobový olej. Výsledkem pravidelné aplikace jsou hebké rty. Neobsahuje konzervační látky.

Zde můžete vidět Labello uv alpin.

Zdroj: článek Labello

Výrobky značky Beiersdorf

Labello

Labello balzám na rty Original je tím nejlepším v péči o rty. Pečující složení s bambuckým máslem a panthenolem se postará o intenzivní péči a ochranu. A to až po dobu 12 hodin! Chraňte své rty před vysušováním za každého počasí a dejte navždy sbohem prasklinkám, suché a hrubé kůži.

Složení pro intenzivní péči a ochranu

  • Bambucké máslo a panthenol chrání před vysušováním.
  • Rty jsou jemné, hebké a bez prasklinek.
  • Intenzivní hydratace až po dobu 12 hodin.
  • Dermatologicky testováno a schváleno.

Použití:

  • Balzám na rty nanášejte kdykoli, kdy je potřeba. Používejte ho několikrát denně, na noc použijte silnější vrstvu.
  • Nejen pleť obličeje, ale i rty potřebují péči. Každý večer je proto důkladně odličte od rtěnky, nebo lesku.
  • Pokožka rtů je velmi citlivá. Proto na horách, ale i v létě na pláži používejte Labello Balzám na rty Sun Protection.
  • Rty potřebují hydrataci. A to nejen v podobě hydratačního balzámu. Nezapomínejte během dne i dostatečně pít.

Zde můžete vidět, jak vypadá výrobek Labello balzám na rty Original.

Hansaplast

Před více než 90 lety byla na trh uvedena první inovativní náplast a značka Hansaplast společnosti Beiersdorf se stala předním odborníkem na péči o drobné rány. Sortiment Hansaplast nabízí účinné výrobky na odřená kolena, poraněná chodidla a mnoho dalších povrchových zranění. Prakticky výrobky značky Hansaplast zajistí hojivou péči od hlavy až k patě. Hansaplast je evropská jednička mezi značkami náplastí.

Společnost Beiersdorf jako první vstoupila na trh s náplastí s gázovým polštářkem značky Hansplast, díky němuž ji bylo možné použít na zakrytí otevřených ran. A tak došlo ke zrodu značky, která je i dnes neméně uznávána za svůj inovativní přistup. Hansplast nabízí voděodolné, elastické a extra odolné náplasti, náplasti pro citlivou pokožku, hřejivé náplasti, náplasti na chodidla a výrobky pro péči o nohy. Výrobci značky reagují i na vzhled a atraktivnost obalu, a tak na obalech výrobků můžete nalézt například motivy STAR WARS.

Zde můžete vidět, jak vypadají výrobky značky Hansaplast.

Eucerin

Revoluční masťový základ Eucerin byl objeven před více než 100 lety a stal se základem úspěchu společnosti Beiersdorf. Dnes je Eucerin celosvětově silnou značkou medicínské péče o pleť, která nabízí široké portfolio vysoce účinných dermokosmetických výrobků. Přípravky Eucerin splňují nejvyšší dermatologické standardy a vyhovují různým potřebám pokožky. Věří jim a doporučují je dermatologové a lékárníci po celém světě. Profesionální poradenství je důležitým aspektem filozofie značky Eucerin. Dnes Eucerin nabízí individuální řešení pro všechny kožní problémy od suché pokožky po sluneční alergie a anti-age péči.

Výrobky

Zdravá pokožka s pH5: Eucerin pH5 mast byla na trh uvedena v roce 1950. Byl to první výrobek, který se zaměřoval na význam udržení přirozeného ochranného kyselého pláště pokožky pro zachování jejího zdraví. Řada Eucerin pH5 dnes nabízí komplexní sortiment výrobků pro ochranu a regeneraci citlivé pokožky.

Anti-age péče: V roce 2006 představili odborníci značky Eucerin průlomovou anti-age inovaci Eucerin Hyaluron-Filler. Její účinnost byla prokázána v dlouhodobých klinických studiích. Dnes jsou výrobky Hyaluron-Filler jedněmi z nejprodávanějších anti-age výrobků na lékárenském trhu.

Sluneční ochrana: Na základě nejnovějšího dermatologického výzkumu vyvíjí Eucerin inovativní a vysoce účinné technologie sluneční ochrany pro optimální ochranu pokožky se sklonem ke slunečním alergiím, akné nebo ekzémům a citlivé dětské pokožky.

Zde můžete vidět výrobky značky Eucerin.

Nivea

Lidé důvěřují značce Nivea více než jakékoliv jiné kosmetické značce. Je synonymem blízkosti, důvěryhodnosti a účinných výrobků kosmetické péče pro všechny typy pokožky. V roce 2013 byla Nivea spotřebiteli ve 12 evropských zemích opět zvolena nejdůvěryhodnější kosmetickou značkou. Tato značka je na trhu více než 100 let a je jednou z předních kosmetických značek na světě. Prodává se zhruba ve 200 zemích po celém světě.

Zajímavosti

Nivea je vedoucí značka na světovém kosmetickém trhu. Obsahuje inovativní výrobky péče o pokožku pro celou rodinu. Její výrobky proti vráskám jako první obsahovaly Q10. Přibližně 30 procent všech žen na celém světě používá výrobky Nivea. Nivea Creme byl světově prvním stabilním krémem na bázi oleje a vody. Když Beiersdorf v roce 1963 představil své průkopnické Nivea tělové mléko, první „tekutý krém“, otevřel tím zcela nový rozměr péče o pokožku. Dnes nabízí komplexní řadu výrobků Nivea Péče o tělo – od zpevňujících tělových mlék a zpevňujících olejů po inovativní hydratační tělová mléka do sprchy.

Výrobky

Pleť: Nivea nabízí širokou řadu produktů pečujících o pleť, a to od čištění a hydratace po anti-age výrobky. V roce 1998 vyvinul Beiersdorf řadu Nivea Péče o pleť Q10, a udal tak nový standard v péči o pleť proti vráskám.

Sluneční ochrana: Nivea Ultra olej byl první výrobek této firmy určený na opalování, na trh byl uveden v roce 1936. Dnes jsou přípravky na opalování důležitější než kdykoli dříve a řada Nivea SUN se během posledních let rozšířila o výrobky pro citlivou pokožku a pokožku, která se snadno opálí.

Kosmetika pro muže: Řada Nivea MEN nabízí výrobky od pěny na holení pro citlivou pleť po uvolňující sprchové gely a tělové mléko. Obsahuje vše, co aktivní muž potřebuje pro svěží pocit i vzhled.

Deodoranty a antiperspiranty: Nivea představila své první účinné deodoranty v roce 1991. Dnes nabízí něco pro každého ve své rozsáhlé řadě tuhých, kuličkových deodorantů, sprejů přes výrobky, které nezanechávají stopy, po inovativní řadu Nivea Stress Protect.

Koupel a sprcha: Je důležité používat takové výrobky pro mytí těla, které jsou svým složením určeny speciálně pro různé typy a potřeby pokožky. Proto Nivea nabízí komplexní sortiment produktů od výživných sprchových a koupelových výrobků po šetrné přípravky pro intimní hygienu.

Zde můžete vidět výrobky značky Nivea.

Zdroj: článek Beiersdorf

Labello volume

Labello volume je pečující lesk pro větší objem rtů. Dodává rtům plnost a neodolatelnou smyslnost. Výrobek je dermatologicky testován a schválen na našem trhu. Dodává rtům plnější objem a výjimečný lesk – kolagenový posilovač zadržuje hydrataci ve rtech a vyplňuje rty zevnitř; třpytivé pigmenty odrážejí světlo a propůjčují rtům neodolatelný lesk a výraznější objem; jemné tónování zvýrazní přirozenou krásu rtů, OF 15 účinně chrání před škodlivým UVA/UVB zářením. Tento balzám se dá objednat v internetové lékárně.

Zdroj: článek Labello

Labello angel star

Labello angel star představuje inovativní složení se třpytivými částečkami a vůní ovoce. Propůjčí rtům oslnivý lesk, trendy růžové zabarvení a ovocnou vůni. Zanechá rty dlouhodobě hebké a jemné.

Zde můžete vidět cenu Labella angel star.

Zdroj: článek Labello

Labello lip butter

Toto máslo na rty se na našem trhu nevyskytuje. Labello lip butter je možné koupit v německé drogerii. Máslo je v klasickém plechovém obalu s víčkem. Je v mnoha variantách. Úžasná je varianta s vanilkou a makadamiovými oříšky. Produkt má velmi příjemnou vůni, nanáší se na rty pomocí prstu. Rty krásně hydratuje a zvláčňuje. Na rtech vydrží opravdu dlouho, dá se použít i místo lesku na rty. Máslo je bezbarvé a na rtech vypadá přirozeně. Příjemná je i cena, stojí zhruba 75 Kč.

Zde můžete vidět cenu másla na rty.

Zdroj: článek Labello

Labello extreme alpin

Labello extreme alpin obsahuje UV faktor 30. Po nanesení má balzám perleťově bílou barvu, je hutné konzistence. Vytvoří na rtech ochrannou vrstvu, která opravdu dlouho vydrží a chrání při dlouhodobém pobytu na mrazu.

Zdroj: článek Labello

Péče o rty

Rty jsou velmi choulostivé a rychle reagují na změnu klimatu, proto je velmi důležitá pravidelná péče o rty. Rty jsou oproti jiným částem těla ve velké nevýhodě. Na rozdíl od pokožky obličeje nemá jejich povrch žádné ochranné tukové žlázy. Vrchní rohovinová vrstva je extrémně tenká. A nedostává-li se jim pomoci zvenčí, snadno popraskají. Rty jsou osobním strážcem, který nikdy nespí a hlídá, zda nechybí v organismu vitamíny, jestli je dostatečný pitný režim, zda se o vás nepokouší infekční onemocnění nebo nemáte v těle závažnější nemoc. Až si ráno vyčistíte zuby, přejeďte si kartáčkem i po rtech. Tím je lehce promasírujete, pak naneste ošetřující balzám. Můžete použít i hojivé tyčinky na přírodní bázi nebo jelení lůj s placentou. V tyčinkách se tuk mísí například s aloe, heřmánkem, měsíčkem, řepíkem či medem. Jejich působením pokožka zjemní a zvláční, přičemž se na ní vytvoří jemná vrstva chránící pleť před podrážděním a nepříznivými vlivy. Přes den je dobré mít tyčinku u sebe, nebo používat rtěnku. Každý večer si rty pečlivě odličte a vetřete do nich ošetřující krém. Rty by se měly před nepřízní počasí vždy chránit, zvláště tehdy, osychají-li vám příliš rychle. Je nutné vytvořit na jejich povrchu ochrannou vrstvu a potírat je hlavně po jídle, pití nebo po mytí obličeje.

Zdroj: článek Labello

Historie značky Beiersdorf

Beiersdorf, spol. s r.o., je jednou z více než 150 mezinárodních poboček kosmetické společnosti Beiersdorf AG se sídlem v německém Hamburku. Přes 130 let se věnuje tato společnost naplňování individuálních potřeb zákazníků a je považována za zakladatele moderní péče o pokožku. Mezinárodní úspěch společnosti vychází z odborných znalostí z výzkumu a vývoje a je založen na inovativních výrobcích a silných značkách. NIVEA, jedna ze značek společnosti Beiersdorf, je světovou jedničkou mezi značkami kosmetické péče. Další jména, která patří do jejího úspěšného mezinárodního značkového portfolia, jsou Eucerin, La Prairie, Labello, 8 x 4 a Hansaplast. Dceřiná společnost Tesa SE je jedním z předních výrobců samolepicích výrobků a systémových řešení pro průmysl, řemeslnou výrobu a spotřebitele na světě.

Klíčovým trhem společnosti Beiersdorf je Evropa. Současně společnost buduje zastoupení na rozvíjejících se trzích po celém světě, a to zejména v Brazílii, Číně a Rusku. Díky vybudování regionálních rozvojových center, jako jsou ta, která byla nedávno otevřena ve Wuhanu (Čína) a v Mexiku, může Beiersdorf získat důkladnější porozumění potřebám zákazníků na těchto významných trzích budoucnosti. Na mezinárodních stránkách beiersdorf.com je k dispozici řada služeb, ovšem jejich obsah je pouze v anglickém jazyce.

Zdroj: článek Beiersdorf

Autor obsahu

 Mgr. Světluše Vinšová


l5 s1
<< PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK
laboratoř
NÁSLEDUJÍCÍ PŘÍSPĚVEK >>
novinky a zajímavosti

Chcete odebírat naše novinky?


Dokažte, že jste člověk a napište sem číslicemi číslo jedenáct.