Téma: 

kaše fitness

Taurin a rakovina

Taurin jako fitness doplněk

Taurin je populárním doplňkem pro kulturisty. Nejčastěji se využívá pro rozšíření svalových buněk, protože dokáže zadržet větší množství vody, což vede k následnému zvýšení syntézy proteinů. Tento proces dává svalům vzhled plnosti.

Zdroj: Taurin a rakovina
Zveřejněno dne: 8.6.2013

Diskuze: Re: Re: Re: omezení po operaci brániční kýly

Rekonvalescence je u každého člověka individuální a i ve vašem případě musíte pozorovat signály svého těla a zátěž dávkovat postupně. Nejlepším pomocníkem může být zkušený fyzioterapeut, kterých je dnes v každém fitness dostatek. S říháním je to podobné - postupně se stav upraví.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Omezení po operaci brániční kýly
Odesláno dne: 20.10.2016 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

Krupicová kaše

Krupicová kaše a dieta

Krupicovou kaši tvoří základ z mléka, pšeničné krupice a cukru. Ve 100 gramech krupicové kaše je zhruba 20 g sacharidů s vyšším glykemickým indexem, 8 až 9 g tuků a 5 g bílkovin. Krupicová kaše je vhodná při onemocnění jícnu a žaludku. Konzumace krupicové kaše se však musí vzdát lidé trpící celiakií, laktózovou intolerancí a alergiemi na bílkoviny kravského mléka.

Zdroj: Krupicová kaše
Zveřejněno dne: 31.8.2014

Diskuze: Re: Brneni prstu

Na zlepšení prokrvení periferií nejlépe pomáhá dlouhodobé užívání ginkgo biloba (jinan dvoulaločný). Pod latinským názvem to jde sehnat i v zahraničí. Taktéž mírné popíjení červeného vína (jedna až dvě deci denně) napomůže prokrvení a zahřátí končetin. Pravidelný pohyb se zatěžováním všech partií, například ve fitness, také pomáhá řešit tyto problémy.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Brneni prstu
Odesláno dne: 11.4.2016 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

Co je to wellness

Wellness vs. fitness

Doba pokroku - svět počítačů a techniky ovlivňuje způsob života mnoha lidí. Manuálně náročnou práci za nás přebírají stroje a pracovní dobu tak trávíme čím dál víc za kancelářským stolem. I proto se před několika lety začal úspěšně prosazovat trend FITNESS. Pro někoho je příjemné zacvičit si i po velmi náročném dni - vybít a odplavit tak ze sebe vše negativní, avšak někteří upřednostňují pro takovouto „očistu“ zcela odlišnou cestu, a to formou relaxace a uvolnění - nabrání nových sil v tichém a klidném prostředí. A právě proto byly vytvořeny programy WELLNESS, které naplňují veškeré představy o ideálním odpočinku, přirozenosti, čistotě a vůni. Tento světový trend je opakem fitness stylu a pomalu se usazuje i v našich končinách. Jeho příznivci se již přesvědčili o tom, že provoněná perličková koupel je pro jejich tělo i mysl tím nejlepším prostředkem k dokonalé regeneraci.

Zdroj: Co je to wellness
Zveřejněno dne: 27.2.2015

Diskuze: Re: Re: Re: paraziti pod kůži v šourku

Zdeňku, zkuste možná ještě cvičení s fyzioterapeutem s cílem rozhýbat páteř a posílit svalstvo kolem ní. To můžete absolvovat ve volnu po práci dvakrát týdně. Je to sice zdlouhavé, ale pomůže vám to přijít na jiné myšlenky a zocelí vám to tělo. Budete po tom pěknej chlap. Takového fyzioterapeuta najdete v některých fitness centrech a cena bývá 200 až 700 Kč za hodinu tréninku.

Zdroj: diskuze Paraziti pod kůži v šourku
Odesláno dne: 18.3.2014 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

Bramborová kaše

Složení bramborové kaše

Energetická hodnota 200 g bramborové kaše je 846 kJ / 202,19 kcal. Uvedené množství kaše obsahuje: 5,06 g bílkovin; 39,28 g sacharidů (z toho 2,88 g cukrů); 5,2 g tuků (z toho 2 g nasycených mastných kyselin a 2 mg cholesterolu); 3 g vlákniny; 0,666 g sodíku; 44 mg vápníku.

Zdroj: Bramborová kaše
Zveřejněno dne: 11.5.2015

Diskuze: Re: vyhřezlá plénka

Vaše obavy jsou skutečně opodstatněné, zvláště když jste dlouhou dobu nevykonávala žádnou sportovní aktivitu. V takovém případě nejsou Vaše svaly dostatečně zpevněné a tudíž nemohou poskytnout optimální oporu páteři při lyžování. Můžete to dohnat a pod vedením zkušeného fyzioterapeuta si ve fitness své tělo během tří až čtyřech měsíců zpevnit. Jinak volte raději sporty, které nezatěžují páteř, jako například jízdu na kole a plavání.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Vyhřezlá plénka
Odesláno dne: 6.9.2015 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

Bramborová kaše

Jak dělají kaši „kluci v akci‟

Ingredience: 600 g brambor, 80 g másla, mléko, sůl.

Postup: Oloupané brambory uvaříme v osolené vodě doměkka. Vodu slijeme a brambory rozšťoucháme s máslem (rozmixujeme). Kaše musí být v této chvíli zcela hladká (bez hrudek), teprve poté přilijeme horké mléko a promícháme (jakmile do kaše přidáme horké mléko, hrudky už nerozmícháme a kaše nebude hedvábná).

Zdroj: Bramborová kaše
Zveřejněno dne: 11.5.2015

Diskuze: řidká stolice

Dobrý den měl bych dotaz. Moje stolice je tak poslední měsíc řidší. Je to taková kaše ale někdy zase hustší nevíte čim by to mohlo být ?

Zdroj: diskuze Řidká stolice
Odesláno dne: 14.9.2016 uživatelem Tomáš
Počet odpovědí: 0

Co to je quinoa

Fitness recept s quinoou

Jestliže se zajímáte o zdravou výživu, jistě vám neunikla tato skvělá potravina s trochu exotickým názvem quinoa. Jedná se o bezlepkovou pseudoobilovinu, která má opravdu významné nutriční hodnoty, proto by ve stravě neměla za žádnou cenu chybět. Věnujete-li se cvičení a sportu obecně, oceníte vysoký obsah bílkovin i jiných velmi důležitých látek. Quinoa by tudíž měla být součástí jídelníčku každého sportovce.

Fitness quinoa

Ingredience: 50 g quinoy, 1 řecký jogurt, 1 zralejší banán, jahody, hrst vlašských ořechů, stévie na dochucení.

Postup: Quinou uvaříme dle návodu, pokud možno trochu více doměkka. Hotovou quinou smícháme s bílým jogurtem a rozmačkaným banánem. Dle potřeby dochutíme stévií či jiným sladidlem a podáváme ozdobené ořechy a jahodami.

Zdroj: Co to je quinoa
Zveřejněno dne: 10.2.2017

Diskuze: Re: Cipralex-kapky

Po Cipralexu se netloustne, ovšem Cipralex může ovlivnit rozhodování o tom, co sníte. Takže, abyste předešla dalšímu nárůstu váhy, tak si nechte od výživového poradce vytvořit jídelníček na týden a kupujte si potraviny jen podle vytvořeného výživového seznamu a spotřebovávejte je jak určí poradce.
Cipralex bohužel ovlivňuje sexuální prožitky. Pro podporu sexuální náruživosti můžete použít sport. Lehké a pravidelné cvičení zlepší krevní oběh i náladu a s tím se podpoří i lepší sexuální prožitky. Ve fitness centrech se pořádají kruhové tréninky pro začátečníky, zkuste se někam připojit a pozorujte na sobě pozitivní účinky, které vám to přinese.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Co zpusobuje vysazeni cipralexu
Odesláno dne: 16.11.2016 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 3 Zobrazit odpovědi

Emu olej

Použití Emu oleje

Emu olej má protizánětlivé účinky, které zmírňují bolest, svalové potíže a bolesti kloubů s otoky. Emu olej je široce používán ve sportovní medicíně, stejně jako pro fitness nadšence, kteří mají bolesti kloubů a svalů. Tento olej může snížit bolest, otoky a ztuhlost a může být aplikován na kůži na rukou, nohou, kolenou a loktech.

Zdroj: Emu olej
Zveřejněno dne: 13.4.2016

Diskuze: Re: Bolest vnitřní strany stehna

Vastus medialis je vnitřní hlavou čtyřhlavého svalu stehenního známého jako kvadriceps. Posiluje se například při předkopech s mírně vyrotovaným chodidlem ven. Zranění vyžadují následnou rehabilitaci ve formě léčebného tělocviku. Jaké cviky a jak přesně je provádět je vidět na těchto videích: www.youtube.com/resu…
K podpoře hojení a k ochraně svalu přispěje rovněž tejpování ve tvaru obráceného Y a nebo kolení ortéza. Ortéza je vhodná při déletrvajícím namáhání, například při túrách a nebo trénincích. Doba, než se vše vrátí do původního stavu, může trvat rok a ne vždy je dosaženo původní funkčnosti. Prospěšné je spolupracovat se zkušených fyzioterapeutem někde ve fitness a pomalu sval zatěžovat.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Bolest vnitřní strany stehna
Odesláno dne: 31.5.2017 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 2 Zobrazit odpovědi

Bramborová kaše

Bramborová kaše se sýrem

Ingredience: 800 g brambor, sůl, celerová nať, 50 g másla, 3,5 dl horkého mléka, 100 g strouhaného sýra, 1 lžíce nakrájené pažitky.

Postup: Vypracujme hladkou bramborovou kaši. Do ní zamícháme strouhaný sýr a pažitku a povrch kaše posypeme celerovou natí. Podáváme s vaječnou omeletou, vejcem, hlávkovým salátem a mastíme máslem.

Zdroj: Bramborová kaše
Zveřejněno dne: 11.5.2015

Diskuze: Re: Celulitída - kofeín

Celulitida přichází s věkem. Podporuje ji přibírání na váze a necvičení. Tím, jak se hromadí tuk pod kůží, vznikají nerovnoměrné ďůlky. Nejčastěji se to projevuje na stehnech a na hýždích. Káva pomáhá proti celulitidě, ale ne sama o sobě. Káva obsahuje kofein, který zrychluje krevní oběh a ve spojení s intenzivním pohybem dokáže odbourat podkožní tuk. Chcete-li se zbavit celulitidy, tak začněte sportovat. Ideální je běh na jednu hodinu. Pak posilování svalů celého těla ve fitness. Pomáhá také jízda na kole po dobu několika hodin denně. A samozřejmě je nutné přizpůsobit stravu, kde je nutné omezit přijímané tuky a vyřadit přílohy u večerních jídel.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Celulitída - kofeín
Odesláno dne: 19.8.2015 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

Instantní potraviny

Instantní jáhlová kaše

Jáhly jsou loupané proso, jedná se tedy o bezlepkovou potravinu. Instantní jáhlová kaše představuje lehce stravitelný výrobek s výraznou nutriční hodnotou. Má mnohostranné a snadné využití při přípravě stravy. Do teplého mléka nebo vody přidáváme za stálého míchání instantní kaši do té doby, než docílíme požadované hustoty. Instantní jáhlová kaše je vhodná potravina pro každý věk a její příprava trvá 5 minut.

Zdroj: Instantní potraviny
Zveřejněno dne: 6.10.2014

Diskuze: listy lopuchu

Slyšela jsem, že po usušení mladých listů lopuchu se dělá nějak kaše. Ovšem nevím jak.
Pokud roste lopuch, používám listy na kolena a pomáhá mi od bolesti. V zimě je problém, proto bych si chtěla udělat tu kaši.
Pokud máte informace jak vytvořit, budu velmi ráda za předání.
Děkuji Hagová.

Zdroj: diskuze Listy lopuchu
Odesláno dne: 1.5.2015 uživatelem Božena Hagová
Počet odpovědí: 0

Bramborová kaše

Bramborová kaše s mrkví

Ingredience: 600 g bramborové kaše, 200 g karotky, 3 lžíce másla, 150 g nastrouhaného sýra, 1 kus nastrouhané karotky na posypání.

Postup: Karotku uvaříme v mírně osolené vodě (ne příliš doměkka) a po vychladnutí ji nastrouháme. Připravenou kaši promícháme se sýrem a karotkou a poklademe máslem. Vložíme na 10 minut do trouby vyhřáté na 200 °C. Nakonec kaši na talíři posypeme nastrouhanou čerstvou karotkou.

Zdroj: Bramborová kaše
Zveřejněno dne: 11.5.2015

Diskuze: Re: opary na jazyku

Aneto, zřejmě máš na jazyku aftózní vředy, které jsou velmi bolestivé. Je potřeba jíst řídkou stravu zejména vývary a kaše. Někdy to způsobí například rajčata nebo exotické ovoce, takže to teď vyřadit. Zahojení bývá max do 10 dnů. Pomůže natírání vředů roztokem Herbadent a klokaní stopanginu. Proti bolesti a otoku pomůže kostka ledu přiložená na bolavé místo.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Opary na jazyku
Odesláno dne: 21.4.2014 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

Nežádoucí účinky Tribulusu

Použití ze zkušeností v praxi

Muži starší 40 let: V tomto věku je již vlastní hladina testosteronu natolik nízká, že lze pocítit užívání Tribulusu. Pro muže nad 50 let je účinek velký, s velmi pozitivním vlivem na mentální i tělesnou svěžest.

Kondice: Jedná se o oblíbený „udržovač“ hladiny testosteronu a „obnovovač“ tvorby vlastního testosteronu při ukončení kúry. Používá se i pro zesílení účinku kúry.

Fitness: Při dobré formě může mírné posunutí k testosteronu dále vylepšit formu. Ale nemělo by se to moc zneužívat.

Zdroj: Nežádoucí účinky Tribulusu
Zveřejněno dne: 2.5.2017

Hrachová kaše

Nutriční hodnoty

Výživová hodnota ve 100 g hrachové kaše je následující: energie 557,82 kJ; 133,32 kcal; bílkoviny 6,8 g; sacharidy 12,78 g; tuky 6,12 g; sůl 0,85 g; vláknina 3,6 g; 59,9 mg.

Zdroj: Hrachová kaše
Zveřejněno dne: 4.3.2016

Vitamíny pro aktivní sportovce

Sport a zábava

Sport se může stát druhem zábavy. Je pravda, že běhání nebo jízda na kole za každého počasí není pro každého, ale s kolektivem spolupracovníků překonáte společný úkol mnohem jednodušeji. Zábavná jsou také bojová umění nebo taneční workshopy. Naučíte se nejen nové druhy pohybů, ale také hodně informací o jiných kulturách. Pokud jste více introvertní, máte pevnou vůli a chcete jednat více podle vlastních plánů, budou pro vás nejspíše vhodná fitness centra, která umožňují individuální trénink.

Zdroj: Vitamíny pro aktivní sportovce
Zveřejněno dne: 16.4.2013

Vajíčkový salát

Fitness vajíčkový salát

Ingredience: 8 vajec, 2 polévkové lžíce majonézy light, 100 g nízkotučného jogurtu, 12 cherry rajčat, 100 g pórku, sůl, pepř, 300 g salátu rukoly

Postup: Vejce uvaříme natvrdo, tedy cca 10 minut. Poté je necháme vychladnout pod tekoucí studenou vodou. Vajíčka oloupeme a rozmačkáme v ruce, promícháme je s majonézou a bílým jogurtem. Přidáme nadrobno nakrájený omytý pórek. Rukolu propláchneme a část jí přidáme do salátu a promícháme s vajíčky. Na ozdobu použijeme zbytek rukoly a nakrájená cherry rajčata. Energetická hodnota 1 porce je 1 138 kJ. Recept je na 4 porce.

Zdroj: Vajíčkový salát
Zveřejněno dne: 16.6.2017

Hrachová kaše

Hrachová kaše ze zeleného hrachu

Ingredience: 400 g zeleného hrachu, 1 cibule, 2 stroužky česneku, máslo, sůl

Technologický postup: Hrách namočíme a necháme přes noc nabobtnat. Před vařením přidáme nakrájenou cibuli a rozetřený česnek a vodu osolíme. Uvaříme doměkka (až rozvařena), slijeme vodu, část jí tam můžeme nechat. V hrnci rozmixujeme do hladka, vodu přidáme podle potřeby a podle toho, jakou chceme mít konzistenci kaše. Pro zjemnění přidáme trochu másla. Pokud použijeme neloupaný hrách, musíme počítat s tím, že nám zůstanou v kaši slupičky.

Zdroj: Hrachová kaše
Zveřejněno dne: 4.3.2016


SiteMAP