Téma: 

cviky proti depresi


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

CVIČENÍM PROTI DEPRESI

Sport proti depresi

Sport přináší psychickou i tělesnou pohodu a dobře se při něm odreagujete. Máte v sobě nahromaděný stres? Zajděte si na lekci tance, spinningu, kickboxu či jiné pohybové aktivity. Cvičení je skvělým lékem na srovnání hladiny hormonů. Proti stresu se obzvláště doporučuje jóga nebo tai-chi. Dělejte však pouze to, co vás baví! Jestli nejste příznivcem žádného sportu, alespoň si občas zajděte na procházku do přírody. Při svižnější procházce začne tělo produkovat endorfiny.

Detail odstavce: Sport proti depresi
Zdroj: Cvičením proti depresi
Zveřejněno: 9.7.2013


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Diskuze: jak léčit zácpu zpusobenou depresí

Dobrý den,mohli by jste mi poradit čím odstranit zácpu vzniklou vždy při depresi? Děkuji

Zdroj: diskuze Jak léčit zácpu zpusobenou depresí
Odesláno: 11.2.2013 uživatelem Iva Karasová
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

KARPÁLY NA RUKOU

Cviky

Cviky na karpální tunel a cviky na zápěstí vám pomohou zbavit se bolestí a uvolnit postiženou oblast. Zde můžete vidět jednotlivá cvičení.

Detail odstavce: Cviky
Zdroj: Karpály na rukou
Zveřejněno: 10.6.2017


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Diskuze: Re: brandt daroffovy cviky

Dobrý den , potřebuji vědět zda mám začít cvičit nejprve na postiženou stranu ,tj. pravá strana a potom uléhat na levou stranu , cviky dělám doma Brandt daroffovy cviky.Děkuji.

Zdroj: diskuze Brandt daroffovy cviky
Odesláno: 2.11.2018 uživatelem Emilie
Počet odpovědí: 2 Zobrazit odpovědi

CVIKY PROTI KŘEČOVÝM ŽILÁM

Chůze

Nejjednodušším cvičením je chůze. Díky chůzi udržujete nohy v přirozeném pohybu. Chůze je skvělý způsob, jak podpořit krevní oběh v dolních končetinách. Místo jezdění výtahem nebo eskalátory choďte raději po schodech. Dokonce krátká procházka kolem bloku před odchodem do práce vám může pomoci s výrazným zlepšením příznaků.

Detail odstavce: Chůze
Zdroj: Cviky proti křečovým žilám
Zveřejněno: 21.3.2013


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Diskuze: brandt daroffovy cviky

Jsem po Epleyho manévru.Tyto cviky začínat na te straně,kde začaly závratě???

Zdroj: diskuze Brandt daroffovy cviky
Odesláno: 23.3.2017 uživatelem Hana
Počet odpovědí: 2 Zobrazit odpovědi

CVIKY NA ZTUHLOU ŠÍJI

Cviky na uvolnění krční páteře

Zde můžete vidět video s cviky na uvolnění krční páteře.

Detail odstavce: Cviky na uvolnění krční páteře
Zdroj: Cviky na ztuhlou šíji
Zveřejněno: 14.3.2018


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

CVIKY NA ZTUHLOU ŠÍJI

PDF se cviky na krční páteř

Na přiloženém souboru PDF naleznete cviky nejen na krční páteř. Jedná se o srozumitelného průvodce a rádce, jak postupovat u jednotlivých cviků, jak správně provádět techniku cvičení. Jednotlivé cviky jsou popsány srozumitelně a jsou vizuálně podpořeny obrázky. Cviky jsou rozděleny do jednotlivých úseků a zaměřují se na uvolnění celé páteře, zvláště hrudní a krční části.

Detail odstavce: PDF se cviky na krční páteř
Zdroj: Cviky na ztuhlou šíji
Zveřejněno: 14.3.2018


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Diskuze: Re: Re: vyhřezlá plotinka krční páteře

Posílám vám odkaz na video s cviky při vyhřezlé ploténce na krční páteři: youtu.be/0SLairHEutE
Video je v angličtině, ale cviky jsou velmi dobře vidět a pochopíte je i když anglicky nerozumíte.

Zdraví Cempírek!

Zdroj: diskuze Vyhřezlá plotinka krční páteře
Odesláno: 2.1.2018 uživatelem Cempírek
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

LEXAURINEM PROTI DEPRESI

Prodej Lexaurinu

Lék Lexaurin je pouze na předpis.

Detail odstavce: Prodej Lexaurinu
Zdroj: Lexaurinem proti depresi
Zveřejněno: 29.4.2015


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

LEXAURINEM PROTI DEPRESI

Závislost na Lexaurinu

Při dlouhodobém užívání vysokých dávek se může vyskytnout léková závislost.

Detail odstavce: Závislost na Lexaurinu
Zdroj: Lexaurinem proti depresi
Zveřejněno: 29.4.2015


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

LEXAURINEM PROTI DEPRESI

Lexaurin a alkohol

Během léčby přípravkem Lexaurinem se nesmí v žádném případě požívat alkoholické nápoje. Časté kombinování s alkoholem pro zvýšení účinků je život ohrožující z hlediska smrtelného předávkování.

Detail odstavce: Lexaurin a alkohol
Zdroj: Lexaurinem proti depresi
Zveřejněno: 29.4.2015


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Diskuze: Re: může lumigan předepsat obvodní lékař?

Při předepisování Lumiganu na růst řas a ne na zákal, si musí lékař umět zdůvodnit. Například, že podporou růstu řas léčí u pacientky její depresi, kterou spouští pocit nedokonalosti zaviněný nevýraznými řasami. Pomáhá vám to? Zvyšuje vám to sebevědomí? Pak to učině zabraňuje vzniku deprese. Depresi může léčit kterýkoliv běžný praktický lékař. ;-)

Zdroj: diskuze Může lumigan předepsat obvodní lékař?
Odesláno: 1.12.2013 uživatelem Doktor
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

LEXAURINEM PROTI DEPRESI

Zkušenosti s Lexaurinem

Lexaurin skvěle působí proti úzkosti a ve větším množství, 3 mg a více, se po něm skvěle spí. JENŽE POKUD SE BERE DELŠÍ DOBU, JE NÁVYKOVÝ. A to dost. Dokáže totiž u slabších jedinců tak dobře zahnat úzkost, že se na něj moc dobře zvyká. Měl by se užívat v kuse max. měsíc.

Detail odstavce: Zkušenosti s Lexaurinem
Zdroj: Lexaurinem proti depresi
Zveřejněno: 29.4.2015


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Diskuze: Re: chci vysadit cypralex

Pokud opravdu trpíte depresí, v žádném případě lék nevysazujte sama.
Sdělte potíže psychiatrovi, a on vám změní medikaci, pokud to uzná za vhodné.
Všechny léky na depresi působí z počátku potíže. Hlavně zažívací.
Časem se všechno srovná, až si tělo zvykne.
Já Cipralex užívala asi pět let a ze všech těch druhů antidepresiv, které na mě vyzkoušeli, mi tento lék opravdu pomohl.

Zdroj: diskuze Chci vysadit cypralex
Odesláno: 22.11.2017 uživatelem Dana
Počet odpovědí: 1 Zobrazit odpovědi

CO POMÁHÁ NA KARPÁLY

Rehabilitace

U syndromu karpálního tunelu se osvědčuje rehabilitace, především pak cvičení s powerballem. Fyzioterapeut pacientům se syndromem karpálního tunelu může doporučit specifická cvičení na oblast krční a hrudní páteře, využít může také takzvané měkké techniky a metody fyzikální terapie. Po operaci je vhodné absolvovat rehabilitaci, kde se pod dohledem fyzioterapeuta naučíte nejen vhodné cviky, ale také jak pečovat o jizvu. Nelze popisovat jednotlivé cviky – každý pacient je jiný a potřebuje rozdílné přístupy školeného fyzioterapeuta.

Detail odstavce: Rehabilitace
Zdroj: Co pomáhá na karpály
Zveřejněno: 3.8.2017

DEPRESE U ŽEN

Pravděpodobnost depresí u žen

  • rodinná anamnéza poruch nálad;
  • výskyt poruch nálad na počátku reprodukčního období;
  • ztráta rodičů před dosažením věku 10 let;
  • ztráta sociální podpory nebo hrozba takovéto ztráty;
  • dlouhotrvající psychologický nebo sociální stres – ztráta zaměstnání, stres, špatný vztah, odloučení nebo rozvod;
  • fyzické nebo sexuální zneužívání v dětství;
  • užívání některých léků.

Ženy mohou trpět poporodní depresí po narození dítěte. Deprese je jednou z částí bipolární poruchy.

Detail odstavce: Pravděpodobnost depresí u žen
Zdroj: Deprese u žen
Zveřejněno: 24.6.2013

CVIKY NA ZTUHLOU ŠÍJI

Cviky na zablokovanou krční páteř

První cvik: Vytáhněte hlavu vzhůru, záda rovná, ramena stáhněte dozadu a dolů. Dívejte se před sebe. Hlavou provádějte střídavě úklony doleva a doprava, co nejdále to půjde.

Druhý cvik: Vytáhněte hlavu vzhůru, záda rovná, ramena stáhněte dozadu a dolů. Dívejte se před sebe. Uvolněně předklánějte hlavu co nejvíce do předklonu a zpět do výchozí polohy (nezaklánět hlavu, krk zůstává rovný, díváte se před sebe).

Třetí cvik: Vytáhněte hlavu vzhůru, záda rovná, ramena stáhněte dozadu a dolů. Dívejte se před sebe. Předkloněnou hlavou otáčejte střídavě doleva a doprava, opět co nejdále to půjde. Podívejte se přes rameno, ale nezaklánějte hlavu.

Čtvrtý cvik: Zvedněte levou ruku, ohněte v lokti a položte na pravý spánek. Hlavou zatlačte proti ruce, klidně dýchejte a po chvíli povolte. Musíte cítit při provádění jemný tlak, hlava musí zůstat rovně v ose - dívá se pořád před sebe.

Pátý cvik: Hlavu mějte rovně, dívejte se před sebe. Ruce spojte za hlavou a zatlačte hlavou proti rukám. Plynule dýchejte a po chvíli povolte. Pro procvičení svalů v opačném směru dejte ruce dlaní dovnitř na čelo a zatlačte hlavou proti dlaním. Oba směry několikrát prostřídejte.

Detail odstavce: Cviky na zablokovanou krční páteř
Zdroj: Cviky na ztuhlou šíji
Zveřejněno: 14.3.2018

CVIKY NA ZTUHLOU ŠÍJI

Cviky na posílení krční páteře

Cviky na krční páteř by se měly provádět pravidelně. Ideální je stanovit si pevnou dobu, kdy si na sebe uděláte čas a krční páteř si procvičíte. Může to být ráno před odchodem do práce, během polední pauzy nebo večer místo pravidelného lenošení u televize.

Cviky na uvolnění a posílení krční páteře: Sedněte si rovně na židli. Pravou rukou uchopte hlavu nad levým uchem. Hlavou tlačte proti ruce a rukou proti hlavě. Tlak by měl být vyrovnaný, aby nedošlo k žádnému pohybu. Po chvíli uvolněte. Pravou ruku nechte na hlavě a nechte ji působit vlastní vahou, aby se krk uvolnil. Po chvíli ještě pravou rukou na hlavu zatlačte. Vše opakujte i na druhou stranu. Podobným způsobem uvolněte také šíji. Obě ruce dejte na zátylek (dlaně můžete dát přes sebe), lokty směřují k podložce. Rukama tlačte do zátylku, měli byste cítit, jak se šíje uvolňuje. Vydržte několik vteřin a pak uvolněte.

Cviky na krční páteř - úklony: Krční páteř skvěle procvičíte úklony hlavy dopředu a dozadu. Opakujte pětkrát až desetkrát. Pak hlavou provádějte úklony do strany (doleva a doprava). Opakujte pětkrát až desetkrát. K procvičení páteře přidejte i ramena. Stále seďte rovně na židli, ruce volně podél těla. Ramena zvedejte nahoru k uším a poté dolů. Opakujte desetkrát. Pak můžete procvičit vždy jen jedno rameno. Přidat můžete i kroužení rameny.

Cviky na krční páteř - polokroužky: Ideálními cviky na krční páteř jsou polokroužky. Začněte u levého ramena a udělejte polokruh k pravému rameni. Pak zpět k levému. Kroužky dělejte pomalu a opakujte desetkrát. Polokroužky nejprve provádějte předem a pak zadem (jakoby v záklonu).

Pokud budete cviky na krční páteř provádět pravidelně, po čase pocítíte úlevu a budete se opět cítit fit. Skvělé bude, když do svého programu zařadíte i nějaké další cvičení, jako je například jóga nebo pilates.

Detail odstavce: Cviky na posílení krční páteře
Zdroj: Cviky na ztuhlou šíji
Zveřejněno: 14.3.2018

JAK POZNAT DEPRESI

Deprese a nedostatek progesteronu

U některých žen depresi způsobuje nízká hladina hormonů, nejčastěji progesteronu. Progesteron pomáhá k udržení serotoninové úrovně. Pokud dojde k velkému snížení, objevují se právě nepříjemné deprese. Lékaři mohou kontrolovat nízké hladiny progesteronu a předepsat léky, které ji navýší, ale je zde riziko vzniku rakoviny. Příznaky deprese a nedostatku progesteronu zahrnují opoždění menstruačního cyklu. Úzkost a deprese jsou někdy doprovázeny těžkými výkyvy nálad a nespavostí, některé ženy mohou trpět migrénami a bolestmi hlavy.

Detail odstavce: Deprese a nedostatek progesteronu
Zdroj: Jak poznat depresi
Zveřejněno: 4.12.2013

CVIKY PROTI KŘEČOVÝM ŽILÁM

Jízda na kole

Vleže s pokrčenýma nohama začněte šlapat po podlaze. Položte ruce do stran, pokud chcete, můžete je také umístit pod hýždě, aby se zabránilo namáhání dolní části zad. Zvedněte nohy z podlahy a jeďte, jako kdybyste byli na kole. Čím více budete zvyšovat tempo, tím více se zrychlí krevní oběh. Zpětné udržení nohou v nižší poloze zvýší pevnost vašeho břišního svalstva a zároveň tonizuje žaludek. V tomto cvičení pokračujte, dokud neucítíte krev kolující ve vašich nohou a dokud nezačne slábnout předchozí bolest.

Detail odstavce: Jízda na kole
Zdroj: Cviky proti křečovým žilám
Zveřejněno: 21.3.2013

CVIČENÍM PROTI DEPRESI

Uklidnění a uvolnění

  • Dýchejte zhluboka. Několikrát se zhluboka nadechněte a zase vydechněte. Můžete využít i metodu aromaterapie. Pro pocit pohody se doporučuje kupříkladu levandulová nebo rozmarýnová vůně, protože se podílí na snížení stresového hormonu kortizolu.
  • Snadný cvik proti stresu: „vytřepávání“. Cvik vychází z pohybu psa, který se otřepává od vody. Třepejte jednotlivými částmi těla, začněte od rukou, potom nohy a chodidla, hlavu a ramena.
  • Dejte si koupel v horké lázni. Napusťte si horkou vanu, několik minut jen tak relaxujte a snažte se nemyslet vůbec na nic.
  • Žvýkejte. Žvýkání žvýkačky dokáže snížit stres a úzkost, a navíc podpoří koncentraci při různých úkolech.

Detail odstavce: Uklidnění a uvolnění
Zdroj: Cvičením proti depresi
Zveřejněno: 9.7.2013

CIPRALEX A MILOVÁNÍ

Antidepresiva, jak fungují?

Léky na depresi ovlivňují smyslové vjemy v mozku, čímž brání depresívním stavům. No a jak to funguje? Léčivé látky podávané v lékách na depresi se po strávení v žaludku přesunou do mozku, kde jakoby nasednou na receptory vzruchů a nedovolí jim přijímat některé impulzy a tak omezují depresi, ale bohužel nejen ji, jak sama vidíte. Je to takové podobné, jako bychom před strážní kameru umístili obrázek hlídaného prostoru a za ním jsme pak klidně navrtávali trezor – kamera nás neuvidí, podobně jako receptor v mozku. Podobně k tomu dochází i u Vás. Díky léčbě je před Váš receptor v mozku umístěn náhradní vzruch, který je stále stejný, i když se okolní situace změní, například u Vás i při erotickém dráždění. To, že své vzrušení nevnímáte správně, dokazuje nefunkční zvlhčování Vaší pochvy při pohlavním styku. Ačkoliv zažíváte sex, tak Váš mozek o tom neví a nemůže tedy ani spustit přirozené reakce, jako jsou zvlhčování pochvy a libé pocity z pohlavního styku. Toto jsou následky léčby pomocí léků proti depresi a budou trvat tak dlouho, jak budete tyto léky užívat. Po tuto dobu se s tímto projevem takovéto jakoby erotické hluchoty budete muset smířit. Nyní se určitě zeptáte, jak s tím dál žít?

Detail odstavce: Antidepresiva, jak fungují?
Zdroj: Cipralex a milování
Zveřejněno: 27.8.2012

CVIČENÍM PROTI DEPRESI

Cvičební plán pro lidi s depresí

Sport má mnoho blahodárných vlastností. Kromě jiného tlumí a odbourává stres a zlepšuje psychiku. Pravidelným sportováním se lze napětí zcela zbavit. Cvičení vám vrátí optimismus, bude se zlepšovat vaše sebevědomí, jdoucí ruku v ruce se zlepšováním vaší postavy. Posílíte vlastnosti, které využijete i v jiných oblastech svého života. Nenadávejte na vše kolem a pusťte se okamžitě do práce. Sportování vás zaplaví neustávajícím nadšením z dobře odvedené práce. Čím déle a pravidelně provozujete sport a cvičení, třeba jen s činkami, tím více budete odolní vůči stresu a depresi. Cvičení zvýší vaši aktivitu i vitalitu. Snažte se udržovat v dobré náladě. Stres a deprese mají i negativní vliv na imunitu. Neustále se snažte odstraňovat problémy, které na vás negativně působí. Čím dříve se jich zbavíte, tím lépe budete stresu čelit. Pozitivně myslete. U mužů může deprese zapříčinit pokles hladiny testosteronu v těle. Tu lze zlepšit pravidelným posilováním, doplňováním vitamínů a minerálů, zdravou stravou a hlavně pravidelným 8hodinovým spánkem. Snažte si ujasnit, jaký typ činnosti budete dělat. Vše byste si měli dobře naplánovat.

Detail odstavce: Cvičební plán pro lidi s depresí
Zdroj: Cvičením proti depresi
Zveřejněno: 9.7.2013

JAK NA DEPRESI U ŽEN

Režimová opatření

Režimová opatření mají velký význam i u těžších forem depresí, kde se doplňují s léky. Vždy záleží na individuálním stavu pacienta.

Režimová opatření u člověka trpícími depresemi: uvědomit si, že deprese je nemoc, a neobviňovat kohokoliv z jejího vzniku, člověk by neměl v depresi dělat velké kroky (výpověď v práci), nedávat si velké cíle, věnovat se koníčkům, nestydět se za pláč, nemocný by měl důvěřovat svému ošetřujícímu lékaři a nezasahovat do léčby nebo ji přerušovat, špatné myšlenky nebrat vážně, jde o stavy, které jsou způsobeny depresí a časem odezní.

Režimová opatření u lidí, jejichž blízký či příbuzný trpí depresemi: nemocného tolerovat, respektovat a důvěřovat mu, uvědomit si, že deprese je nemoc a ne lenost nemocného, podporovat nemocného v léčbě, nepodporovat nemocného slovy typu „Vzchop se!“, „Ty to dokážeš!“, „Snaž se!“, nabádat nemocného k aktivitám, ale nepřemlouvat ho a s odmítnutím se smířit, nepodceňovat slova o možné sebevraždě, ale tuto skutečnost řešit!

Detail odstavce: Režimová opatření
Zdroj: Jak na depresi u žen
Zveřejněno: 30.1.2016