Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

PROSTATA

  

KREVNÍ TLAK

  

CUKROVKA

  

WARFARIN

  
Téma

JAK SPRÁVNĚ BĚHAT A HUBNOUT

Jak správně běhat – video

Zde naleznete video jak správně běhat.

Zdroj: Jak správně běhat

Diskuze: Jak správně oholit penis a varlata

ctěl bych vědeět jak se správně oholit

Zdroj: diskuze Holení pánského přirození video návod
Počet odpovědí: 1

Běhání v Praze

Zde naleznete trasy na běhání v Praze.

Zdroj: Jak správně běhat

Diskuze: Re: život kardiaka

globalizace nás ovládá. Za chvíli budou běhat s mobilama i indiáni z Amazonky

B-]

Zdroj: diskuze Re: život kardiaka
Počet odpovědí: 0

Spálené kalorie při běhání

Záleží na tom, jestli s pohybem začínáte, nebo už máte vybudovanou slušnou obecnou vytrvalost. Jedním ze způsobů, kterým se tělo adaptuje na pravidelnou zátěž, je totiž zlepšení efektivity využívání zdrojů energie. Zatímco začátečník spaluje tuky nejlépe při pohybu na úrovni 56 % MTF (tedy spíše při rychlé chůzi), pro zkušené vytrvalce je naopak v tomto směru ideální pohyb okolo 70 % MTF. Na úrovni vytrvalosti záleží i množství tuku, jež je člověk schopen při pohybu spálit – lidé bez větších pohybových zkušeností spotřebovávají při aerobní zátěži kolem půl gramu tuku za minutu, kdežto trénovaní ultramaratonci jsou schopni za stejný časový interval spálit až dvojnásobek.

Pokud tedy s během začínáte, držte se doporučované intenzity 60 % MTF (což ostatně platí i pro ty, kdo hubnout nechtějí). Každý výběh by měl trvat déle než půl hodiny, důležitá je pravidelnost – minimum je 3x týdně. Jak poroste vaše obecná vytrvalost, zlepší se i schopnost těla využívat tuky jako zdroj energie, a bude se vám nejen hubnout mnohem lépe, ale také budete moci ke shazování nadbytečných kilogramů využívat zátěž vyšší intenzity, při níž spálíte více kalorií. Jste-li již zkušenější běžci, můžete pro účely hubnutí využít i zátěž mnohem vyšší intenzity, než je zmiňovaných 70 % MTF. V jejím průběhu sice budete spalovat tuky méně (okolo 90 % MTF už „pojedete“ čistě na sacharidy), dojde ovšem k vyčerpání zásob polysacharidu glykogenu, které pak musí tělo nějak doplnit. Při tom ovšem spotřebovává velké množství energie, a proto váš metabolismus poběží na vyšší obrátky ještě dlouho po skončení tréninku – po náročném intervalovém tréninku i více než 24 hodin! Pokud tedy v této době nedodáte tělu zvýšené množství kalorických potravin, dojde k vytvoření energetického deficitu, jenž je základem každého úspěšného hubnutí.

Zdroj: Jak správně běhat

Diskuze: Čaj z kořene pampelišky jak správně používat

Prosím o radu ohledně čaje s kořene pampelišky. Každý píše něco jiného. Zajímalo by mě co je správné zda vařit nebo louhovat a pak přivést do varu. Prosím o radu děkuji.

Zdroj: diskuze Alternativní léčba rakoviny
Počet odpovědí: 3

Cena zelené kávy

Zde můžete vidět cenu zelené kávy.

Zdroj: Jak správně hubnout se zelenou kávou

Diskuze: Re: v čem je kyselina chlorogenová

CGA800 rozhodně není vhodná v době kojení!!! S CGA800 zčnete hubnout až když nebudete kojit.

Zdroj: diskuze V čem je kyselina chlorogenová
Počet odpovědí: 1

Dávkování a denní režim

Zelenou kávu už dnes můžete běžně zakoupit i v našich obchodech, a to v různých formách, například jako tabletky, stravovací doplňky a samozřejmě i samotná zrna. Dávkování je závislé na druhu zakoupeného potravinového doplňku. Například u tobolek se zelená káva dávkuje 2x denně 1 tobolka 20 minut před jídlem.

Zdroj: Jak správně hubnout se zelenou kávou

Diskuze: Re: Re: zkušenosti s cga800

Já mám s těma tabletama taky dobrou zkušenost. Hubnout jsem začal už po týdnu a kila se mi dodnes nevrátily.

Zdroj: diskuze Zkušenosti s cga800
Počet odpovědí: 2

Nebezpečí u zelené kávy

Zelená káva je výrazně zdravější než její tradiční pražená verze, ale má samozřejmě i své nedostatky. Ocení ji totiž zejména ti, kteří ji chtějí využít pro hubnutí či detoxikaci, milovníci kávy coby nápoje z ní rozhodně tak nadšení nebudou. Tato káva postrádá ono aroma, které je na kávě tak okouzlující, a také její chuť není lahodně a sofistikovaně nahořklá, ale spíše kyselá. Gurmánský zážitek tedy v zelené kávě raději nehledejte. Kofein přítomný v zrnech zelené kávy může mít podobný účinek jako šálek silné kávy, což může u některých lidí způsobit nervozitu. Jako u každého doplňku stravy je dobré se před zahájením užívání doplňků ze zelené kávy poradit se svým lékařem, a to hlavně v případech, když víte, že jste na kofein citliví.

Zdroj: Jak správně hubnout se zelenou kávou

Diskuze: jak dlouho působí léky po dobrání

Dobrý den, chci se zeptat: brala jsem Roxilip na cholesterol 5 měsíců a začla jsem po něm hubnout o 7 kg. vysadila jsem ho před 14 dny, ale stále hubnu. Jak dlouho lék ještě bude působit? Děkuji za odpověď Skalská

Zdroj: diskuze Jak dlouho působí léky po dobrání
Počet odpovědí: 2

Jak začít běhat?

Začínáme s malými dávkami a postupně prodlužujeme délku úseků, zvyšujeme i intenzitu běhu. To vše jen do té míry, abychom druhý den byli schopni vstát z postele. Není důležitý ohromující výkon, ale pravidelnost. Znám mnoho lidí v okolí, kteří si vzali předsevzetí, že začnou běhat. Druhý den se vydali na dlouhou vzdálenost a na počátku navíc zvolili vražedné tempo. Samozřejmě, že skončili zničeni po pár metrech a již se k běhu nevrátili. To je však špatný začátek a je to škoda. Běh je záležitost dlouhodobá a krátkodobý trénink má jen krátkodobý efekt, tudíž nemůžeme čekat zázraky. Vše, co jsme dlouhá léta ztráceli, musíme budovat postupně – od základů. Začneme-li jednou s běháním, nikdy nesmíme říci „stačí“. Když přestaneme, půjdeme zpět. Musíme neustále pokračovat v budování vytrvalosti a systematickém zatěžování organismu, trénovat pravidelně a často. Je lepší nepovolovat si výjimky, po přerušení je vždy obtížné začít znovu. V záloze na vás číhá nebezpečí, že již nezačnete. Hlavní účinek běhu se dostaví asi po půl roce.

Objem a intenzita musí být přiměřené. Nikdy nestupňujeme oba komponenty najednou. Buď prodlužujeme vzdálenost, nebo zvyšujeme tempo. Zpočátku se zaměřujeme na vzdálenost v mírném tempu a rozvíjíme spíše vytrvalost – základní pilíř běhu na dlouhé vzdálenosti, tzv. fartlek – souvislý běh ve volné přírodě. Postupem času se samozřejmě věnujeme i zvyšování tempa, aby organismus, jak se říká, neusnul na vavřínech. Poté by byl efekt nedostatečný a jednalo by se spíše o ustrnutí na mrtvém bodě nežli o rozvoj dynamické vytrvalosti.

Zdroj: Jak správně běhat

Diskuze: nemoc nadledvinek

Jak mají nadledvinky správně fungovat, aby mi nepřinášeli zdravotní problémy .
Jak poznám, že jsou nemocné?

Zdroj: diskuze Nemoc nadledvinek
Počet odpovědí: 1

Vyšetření varlat video

Tady je video, na kterém je vidět jak správně provést samovyšetření varlat.

Zdroj: Jak správně oholit penis a varlata

Diskuze: Jak správně lízat vagínu

Znáte tady někdo osvědčený způsob na to, jak provést orální sex ženě? Jakou máte rádi přípravu a techniku lízání vagíny? ;-)

Zdroj: diskuze Jak správně lízat vagínu
Počet odpovědí: 2

Co způsobuje astigmatismus?

Astigmatismus způsobuje rozmazané vidění, bolest hlavy, noční slepotu a závratě, tedy pokud není správně léčen.

Zdroj: Jak správně zvládnout astigmatismus

Diskuze: Re: namožené klouby a svaly

Mám podobný problém, začala jsem nedávno rekreačně běhat pro zvýšení kondice. Docela často po běhu mám svalové křeče. Zkusím se o Enzymaxu dozvědět co nejvíce a pak bych zkušenosti předala dál.

Zdroj: diskuze Sport
Počet odpovědí: 3

Ranní běh

Během po ránu výborně nastartujete nový den. Dodáte tělu spoustu potřebné energie včetně příjemného pocitu, že jsme udělali něco dobrého pro své zdraví. Velkým plusem je, že se vaše tělo prokysličí, mozek funguje na 100 %, zlepší se veškeré fyziologické pochody, a to včetně metabolismu, a hlavně nemusíte celý den myslet na to, že si musíte jít odpoledne nebo večer zaběhat. Kouzlo ranního běhání je i v tom, že venku není ještě tolik lidí, ani pejskaři zatím nevylezli, aby vyvenčili své miláčky, a tak si můžete běh daleko více vychutnat a užít. Protáhnout se ráno je vhodné, ale ve volnějším tempu. Pokud máte na programu těžší trénink, pak je lepší si ho nechat na odpoledne, když už bude vaše tělo zahřáté a svaly na něj budou připravené. Začnete-li běhat nebo sportovat ráno, připravte se, že v prvních týdnech se budete cítit zhruba tak dvě hodinky po tréninku unaveni. Tím více, čím bude váš ranní trénink intenzivnější. Ranní běh je vhodný zejména pro ty z vás, kteří chtějí běháním upravit svou váhu směrem dolů. V tomto případě ale doporučuji snídat až po tréninku, abyste vyčerpali svalový tuk. Během dne si pak svaly doplní chybějící tuk ze zásob podkožního tuku a tím dosáhnete kýženého cíle.

Zdroj: Jak správně běhat

Diskuze: Prednison pro psa

Už jsem o tom přemýšlela,ale pořád doufám,že se z toho dostane a bude zase běhat.Vet říkal,že to chce aspoň týden a uvidíme zlepšení,tak uvidíme...

Zdroj: diskuze Prednison pro psa při ochrnuti
Počet odpovědí: 6

Běhání a hubnutí

Jediný osvědčený způsob hubnutí říká, že se musí spálit více kalorií, než se přijme. Začátečníkům stačí 30–40 minut běhu. Za tuto dobu se však značně zvýší tepová frekvence, což je správně, po 20 minutách tepové frekvence nad 65 % z maximální TF dochází ke spalování tukových zásob. Takže 30–40 min bohatě ze začátku stačí a zbylou doporučenou „denní dávku fyzické aktivity“ můžete vyplnit procházkou se psem, prací na zahrádce atd.

Vidíte, je to opravdu jednoduché, není třeba lekat se při pomyšlení na hodinu pohybu denně. V případě, že jste již začali běhat, můžete si s klidem říct, že pokud dodržíte tato doporučení a s běháním vydržíte, tak zhubnete. V zásadě platí, že každou uběhnutou mílí spálíte až 110 kalorií, můžete si tak udělat kontrolu v poměru výdej/příjem. Ještě jedna poznámka, nesnažte se zbytečně a nadměrně navyšovat vaši kilometráž (začátečníci) kvůli posedlosti spalováním energie, protože následek může být takový, že postupem času spálíte méně než 110 kalorií za 1 míli (kvůli malé rychlosti a malé tepové frekvenci apod.). To povede sice k většímu naběhanému objemu, ale účinek nebude takový, jaký jste chtěli. Navíc při vyšších tréninkových objemech hrozí větší riziko zranění (začátečníci). Co tedy dělat? Zkuste postupně zařazovat „kvalitnější“ a různorodější typy tréninků, na nichž se budete soustředit na rychlost nebo sílu – běh do kopce nebo tempové běhy (4 x 800 metrů v určitém čase s meziklusem, stupňovaný běh aj.). Takové typy tréninků jsou perfektní, výdej kalorií je o dost vyšší a hodí se jako příprava na závody.

Zdroj: Jak správně běhat

Klystýr video

Zde můžete vidět, jak se provádí klystýr.

Zdroj: Jak správně provést klystýr

Jak oholit pánské přirození video

Tady je několik různých video návodů na holení pánského přirození.

Zdroj: Jak správně oholit penis a varlata

Klystýr video

Videonávody na to, jak správně provést klystýr doma.

Zdroj: Klystýr

Zelená káva a hubnutí

Za zelenou kávu jsou často označována nezralá zrna kávovníku, to je samozřejmě omyl. Zelená káva se od klasické černé kávy liší ve zpracování, není totiž pražená. Právě díky pražení se součástí kávových zrn stávají i látky, které mají na organismus negativní vliv. Zelená káva nic takového neobsahuje. Výtažek ze semen zelené kávy potlačuje chuť k jídlu, což vede k omezení příjmu kalorií. Obsahuje aktivní látku – kyselinu chlorogenovou, která eliminuje záchvaty hladu. Navíc zrychluje metabolismus a spalování tuků v játrech a odstraňovaní toxinů uložených v těle. Kofein zabraňuje poklesu energie a vitality. Zelená káva se tedy může uplatnit nejen jako pomoc při snaze zhubnout, ale i jako antioxidant.

Zelená káva není zázračný přípravek, pouze jde o doplněk stravy, který pomáhá zrychlit metabolismus a odvést škodlivé látky z těla. Dokáže i snížit hladinu cukru v těle. Používejte ji tedy jako doplněk při hubnutí. Ale současně musíte změnit i svůj jídelníček – jíst pravidelně pětkrát denně, zařadit hodně ovoce a zeleniny, omezit tuky a cukry. Když se začnete hýbat a toto vše dodržíte, zelená káva vám při pravidelném užívání pomůže omezit pocit hladu a chuť na nějaké zobání. Pamatujte však na to, že při hubnutí nemůžete nikdy spoléhat na nějakou zázračnou potravinu, tabletky ani jiné přípravky a myslet si, že budou pracovat za vás. Jakýkoli prostředek na hubnutí je vždy pouze prostředkem podpůrným

Zdroj: Jak správně hubnout se zelenou kávou

Správné dávkování antibiotik

Dávkování je určeno na pokrytí času potřebného k pomoci tělu, aby aktivně bojovalo proti všem bakteriím. Pokud dojde k předčasnému vysazení antibiotik, může dojít k opakování infekce, protože ne všechny bakterie byly inhibovány. Zbylá antibiotika však nikdy nebudou fungovat při následné léčbě. Časté užívání antibiotik vede k rezistenci bakterií, tedy jejich obraně proti lékům. Antibiotika by neměla být užívána zbytečně, tudíž například na virové infekce.

Zdroj: Jak správně užívat antibiotika

Zdravotní účinky klystýru

Klystýr je vlastně vnitřní sprcha. Vypláchne zbytky jídel, které velmi často způsobují patologické změny střevní sliznice. Vyčistí zbytky nestrávené potravy a odstraní případné patogenní mikroorganismy.

Zdroj: Jak správně provést klystýr

Jak na pánské pohlaví?

U mužů je otázka holení v těchto oblastech stále více probírána, většinou se vyholeným vytýká zženštilost či sklony k homosexualitě. V dnešní době už je ovšem normální minimálně zastřihávání ochlupení v okolí mužství. Nechejme ale polemik a podívejme se na dostupné metody.

Zdroj: Jak správně oholit penis a varlata

Oční chirurgie a astigmatismus

Zjizvená tkáň vytvořená na oku po operaci vede často k astigmatickému stavu, který způsobuje vadu oka, která následně brání správnému lomu světla.

Zdroj: Jak správně zvládnout astigmatismus

Masáž varlat

Tady je video, na kterém je vidět masáž na prokrvení varlat.

Zdroj: Jak správně oholit penis a varlata

Jak vzniká astigmatismus?

To je velmi dobrá otázka, lékaři a výzkumy se zaobírali touto otázkou po celá desetiletí, ale přišli s jednoduchou odpovědí. Odborníci zjistili, že při narození má téměř polovina lidí nějakou oční vadu. Všichni známe slabozrakost a dalekozrakost, většina z nás však nikdy neslyšela o negativních účincích astigmatismu.

Zdroj: Jak správně zvládnout astigmatismus

Autoři obsahu

Mgr. Světluše Vinšová

Bc. Jakub Vinš


ČeskáOrdinace

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

 SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU

Ledragomma Fit-Sit

Ledragomma Fit-Sit

Cena: 599 Kč

Hartmann Veroval

Hartmann Veroval

Cena: 999 Kč